22.5.16

ABOUT ME

Irundarra de nacimiento y de corazón, cantinera, periodista de vocación y con título, técnico de empleo de profesión... amante de la moda y los animales... inquieta, curiosa, impulsiva y sentimental... mami de mi perrita Suri, hija de Kintxo y de Manoli... amo a mi familia por encima de todas las cosas... en busca de la felicidad continua... política frustrada y amante de la formación continua... blogger de moda (de nuevo)... amo a Sabina y su música... adicta a la tortilla de patatas...  entusiasta y enamorada de la vida...

... peor para el sol...

...esta soy yo... la chica de los puntos suspensivos... Olatz...



6 comentarios:

Yolanda dijo...

Welcome back! It is amazing...after 4 years! A very nice surprise. I don't know how many times I have thought where you could be and why you you left the blog. I had your blog in my bookmarks and, by chance, I have checked it today. I wish you the best in your return!! Good luck Olatz!

Yolanda dijo...

Welcome back! It's amazing...after 4 years! You don't know how many times I have thought where you could be and why you left the blog. I am very happy to find you again. I've just opened your blog, by chance, and it's been a nice surprise. I wish you the best in your return, Good luck, Olatz!

Yolanda dijo...

Welcome back! It's amazing...after 4 years! I had your blog in my bookmarks and I've just checked it, by chance, it's been a nice surprise. I wish you the best in your return. Good luck, Olatz!

Blair dijo...

Estás de vuelta? ;)

Belén Mendes dijo...

Vuelves? Me has alegrado el día!

Olatz,elVestidordeCarlota dijo...

Sí... vuelvo!!!!!!!!!! Un besazo